Tyger

fredag 25 mars 2011

Födelsedagspresenter !!


Hej å hå ! Full rulle har det varit här hela veckan , men trots det har jag hunnit sytt en födelesdagspresent till min goa brorson som fyllde 4 år i tisdags!

Blev en Tröja med ranglanskärning i strl 104, det randiga tyget kommer från Mjuka tyger och det blå har jag fyndat på Blocket en gång för länge sedan ! Mönstret har jag ritat själv , men blev inte helt nöjd med halsringning och ärmål, får rita om och ändra lite till nästa gång !
Ett par byxor blev det ju också ,i stjärnvelour från Mjuka tyger strl 104 och eget mönster.
Fick ett mejl av min brors fästmö idag och paketet som kom igår på posten hade visst varit en succe' !
Så himla kul när det är så uppskattat !!!
Ha det fint allesammans !

//Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar