Tyger

söndag 13 mars 2011

Lite sytt !


Hej å hå ! Har sytt lite , mindre än vad jag planerat tyvärr , blev en body strl 56 tyget kommer från Stoff och Stil , och det var den sista biten tyg av denna sort jag använde till bodyn, mönstret är mitt alldeles egna, dock har jag inte fått hem trycknapparna som jag beställt så den är inte riktigt klar ännu.
Andra bilden är ett par velormuddisar tyg från kameleont design , muddarna kommer från Stoff och Stil. Storleken är 74cl och mönstret eget.
De andra bilderna är på underbart mjuka härliga trikåtyger som jag köpt i våran lokala tygaffär superdyrt , men ack så underbart!! Vill ha meeer!

Känner mig ganska slutkörd nu efter sömmnlösa nätter med sjukdommar, men ska försöka få mer symaskinstid i kväll, har tre bodysar tre byxor och en singoallaklänning som måste färdigställas så snabbt som möjligt !

Ha en bra dag !
//Fia

2 kommentarer:

  1. Kan jag beställa såna stjärnbyxor till neo..?Han hade älskat dem. Dvs när du har tid.. gött att det rullar på. Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Jepp japp inga problem ! Har hört ryktas om att det är någon som fyller år snart också ! Jag tror att det kanske kommer ett trevligt paket på posten innom det närmsta ! Kram

    SvaraRadera