Tyger

onsdag 20 april 2011

Glad påsk !!

Önskar jag alla läsare och kunder !
Har faktigst inte sytt någonting mer än två mössor och en scarves sen jag skrev sist, har inte haft tid att sitta vid symaskinen..med en sol som skiner från en blå himmel vill man hellre vara ute !
Här kommer iallafall en obloggad sak som jag sydde till min makes systerdotter som döptes i lördags  :



Mönstret och allt tyg kommer från Stoff och stil, köpte så pass mycket tyg att det ska räcka till min lilla tjej också.. perfekt nu när det börjar våras !! Jackan är sydd i dubbelquilt och har ett tunt lager foder emellan , perfekt tycker jag ! Modellen på byxorna gillar jag ockå skarpt, man kan reglera vidden med hjälp av bandet i midjan !
Fint dop var det också och världens finaste lilla tjej !! Tack för att vi fick komma :-)

Ha det fint nu ! Och glöm inte att alla beställningar som görs under maj månad ger jag 20 % av förtjänsten till barncancerfonden !
Kramar //Fia

2 kommentarer:

  1. Men HUR GULLIGT VA inte det där settet

    SvaraRadera
  2. det är verkligen jättefint fia, bara väntar på att moa ska bli lite större så hon kan ha det, tack så jättemycket :)

    SvaraRadera