Tyger

söndag 19 juni 2011

Midsommarklänning åt Alva-Li

Hej å hå nu har jag ÄNTLIGEN fått lite tid vid symaskinen , blev en midsommar klänning åt min tös som om bara två veckor fyller 1 år ! Mönstret är eget och storleken ca 80 cl, tyget kommer faktigst från två kökshandukar som jag hittade på Åhlens. Tösen sover sedan två timmar tebax så tyvärr får vi vänta till i morgon med att prova.

En annan rolig sak , jag har vunnit 500 kronor att shoppa loss för hos Znok Design genom stegtävlingen som anordnades i sytokars forum på facebook. Jag trodde jag såg fel när jag såg att jag vunnit, jag tror Aldrig jag vunnit något tidigare!! Tusen tack till alla inblandade som gjorde denna tävling möjlig  och ett speciellt tack till Jenny på Znok förstås, nu ska jag bara fundera ut vad jag ska shoppa för tyg. Ska nog suga lite på karamellen en stund till tror jag !

Ha det fint !

//Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar