Tyger

lördag 27 augusti 2011

syfnatt !!


Nyss hemkommen från Eksjö !! Och jag drabbades av en sån enorm skaparlust i bilen på väg hem, poppade upp  massor av nya ideer och efter att vi stängt dörren om oss här hemma  började jag klippa, mäta rita och till sist skära ut byxor i en himla fart, testade ett sy en applikation för första gången och det gick väll sådär halvbra eftersom jag hade bråttom och ville ha resultat med en gång ! Väl vid symaskinen blev det inget alldeles speciellt alls med mina "ideer" eftersom jag är aldeles för trött men min lilla tös får sig ett par byxor i manchester iallafall ! I morgon tar jag nya tag och tänkte börja rita mönster och fiffulera vidare på mina ideer :-)

Eftersom många av er kunder har bett om att jag ska börja sy upp mössor i vuxenstorlekar  så har jag bestämt att jag kommer att göra det , men jag vill tillägga att ALL sömnad sker på min fritid , så familjen och jobb går alltid i första hand !

Nu blir det soffläge med gott sällskap och tv !

Ha en fin helg !

//Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar