Tyger

onsdag 23 november 2011

Fullt upp !!


Ja herre jisses ! Nu rullar det på :-) Tyvärr minimalt med tid vid symaskinen vilket betyder att sy abstinensen är på hög nivå ! Jag har iallafall sytt lite till mina småttingar :

Tröja i Cerise med lime stjärnor ! Tyget kommer från Kameleont Design.
Byxorna är sydda i SoS underbara velour och limegröna muddar i bensluten !

Den andra tröjan med ranglanskärning är min sons nya favorit , han blev så glad på morgonen när han vaknade och fick klä på sig den att han tog små jämfotahopp av glädje ! Det är ju det som är så otroligt roligt med att sy , alla färgglada tyger sprider glädje både hos både barnen och vuxna. Min lille prins kände sig fin ! Och det tycker jag är meningen med hela sömnaden ! Att få sprida min skaparglädje vidare !! Byxorna är sydda i turkos manchester från SoS med röda muddar i benslut.

Jag återkommer inom kort med nya uppdateringar !

Ha det fint alla läsare !
Kramar från Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar