Tyger

onsdag 9 november 2011

Nytt tyg !!

Visst är de väll underbara !! Har massor av planer för dessa tyger !!!
Just nu står det rätt så still i sy verkstan , men så fort kursen är slut blir det full fräs igen likt en nisse i tomteverkstan får jag jobba  så att det ryker för att hinna med alla beställningar som trillar in titt som tätt ! Jag brinner verkligen för det här och det är så otroligt roligt att så många människor uppskattar det jag gör ! Tusen tack till alla er som stöttar mig i detta och kommer med härlig feedback och framför allt tack till alla kunder !

Ha en fin eftermiddag , återkommer inom en snar framtid med fler nyheter och ett och annat erbjudande !

Påminner också om tävlingen på min facebooksida, där du har chans att vinna en valfri mössa till ditt barn, eller kanske dig själv !

Kram från Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar