Tyger

lördag 5 februari 2011

Sommarbyxor till Alva-Li




Har varit lungt  här på bloggen  en tid, har faktigst inte fått så mycket sytt heller , har sytt  lite födelsedagspresenter men tyvärr glömde jag ta kort innan jag skickade iväg den.. klantigt !
Igår rensade jag ur bland Julias garderob och hittade faktigst en hel del återanvändbart, så nu ska här sys !
Så igår kväll satte jag mig vid köksbordet och knåpade faktigst ihop ett eget mönster på ett par sommarbyxor med knyt , HOPPAS nu bara att de passar även i sommar , annars får vi skicka dem vidare till barnens kusin i Falkenberg.
Tyget är en återanvänd klänning från Julias garderob och storleken blev ca strl 80.

Nu hoppas jag få mer sytid så jag kan uppdejta bloggen lite oftare !
Ha det gott !
//Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar