Tyger

söndag 21 augusti 2011

Sommarmarknad ala'london !

Jahopp då var jag hemma igen efter en underbar helg i Göteborg !
Gick jättebra på marknaden och jag är mer än nöjd ! Super bra arrangerat också även om ljudnivån blev något hög i bland! En marknad jag mer än gärna återkommer till !! Massor av härlig feedback fick jag också .. känns ju helt underbart ! Tyvärr hann jag aldrig spana runt bland de andra designerna men hoppas att få se lite bilder :-)

Nu har jag ett par dagar på mig att sy , för på torsdag kväll styr vi kosan till Nässjö, ska vara med på två marknader där i helgen. Så till alla er som gör beställningar under denna veckan KAN leveranstiden eventuellt bli lite längre. Jag syr från morgon till kväll för att hinna undan , men vissa förseningar kan förekomma, meddelar detta via mejl om det skulle bli så !

 Här är en bild från marknaden i lördags, min goa svägerska fick rycka in en kort sväng ! Alltid lika go och gla' !


Dessa tyger kommer jag att ta hem under hösten , tar gärna beställningar , mejla vid intresse !



Kommer under hösten fixa en egen hemsida istället för denna bloggen , dessutom kommer andra förändringar ske, mer om detta när den nya hemsidan kommer upp !

Ikväll pausar jag symaskinerna och umgås med familjen , härligt när man vart ifrån varandra ett par dagar !

Ha det fint !

//Fia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar