Tyger

måndag 3 oktober 2011

långt mellan uppdejten !!

Och en kamera som inte vill ta kort betyder inga bilder i bloggen , ska försöka komma på hur man laddar upp bilder här från mobiltelen så jag kan visa vad jag styrt med de senaste veckorna !
Har inte hunnit att sy något knappt den senaste veckan då det mesta varit kaos , i kväll och i morgon kommer jag sy som en galning , sen är det jobb onsdag till söndag .. ska försöka varva det med att sy så gott det går !



Återkommer med bilder då jag fnulat reda på hur man lägger upp dem !


Har fått några mejl där folk är upprörda över mina priser på plaggen, och det enda jag kan säga är att om man tycker att det är för dyrt att handla hos mig så är det fritt och shoppa loss på h&m där kan man fynda riktigt billiga saker ! Att tillverka och skapa egna barnkläder är både dyrt och tidskrävande och jag sitter dessutom och syr på min fritid. Själv handlar jag sällan barnkläder i butik numera eftersom jag blivit kräsen vad det gäller passform , hållbarhet och kvalitet. Nu får jag mina kläder precis som jag vill ha dem och mina barn blir dessutom väldigt unika med sina kläder i denna lilla stad vi lever och bor i ! Det tycker jag är super skoj !

Nu sätter jag kurs in i vardagsrummet , miniloppan ska nattas och sen blir det dejt med  symaskinen !

Ha det fint !
Kramar från Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar