Tyger

torsdag 6 oktober 2011

Tjohoo !!

Hej å hå ! Nu är jag på G !! Har fått färdigt en av fyra overaller som ingår i en ännu större beställning ! En overall i den superfina stjärnvelouren från JNY Design i storlek 104.
Inte helt problemfritt var det att sy , men nu har jag lärt mig hur man syr i dragkedjor på ett väldigt smidigt sätt!! Är nästan färdig med de andra overallerna också och efter att jag syat klart dem så går jag på nästa projekt , huvtröjor och muddbyxor åt svägerskan och hennes vän :-) Full fart , precis som jag vill ha det !!!

Ha en underbar kväll kära läsare !

Kramar från Fia

2 kommentarer:

  1. Får man fråga vad du tar för denna vackra overall? Mvh Nettan

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan ! Overallen i strl 104 med stjärntyget kostar 495 kronor ! Mvh Fia

    SvaraRadera